czwartek, 2 sierpnia 2012

Czy chcecie?

 I na razie na samym początku trochę słów ode mnie. Jeśli ktoś zechce jeszcze to czytać to zaczynam od nowa. Wiele razy już próbowałam zakończyć tego bloga i wymyślałam co tu zrobić żeby jak najszybciej go skończyć. To był mój pierwszy blog, czytając pierwsze rozdziały można dostrzec jaka jeszcze byłam wszystkiego nie świadoma. Rozdziały krótkie,bez sensu... i to był jeden z powodów dla których zamknęłam bloga. Kolejny i chyba kluczowy to to, że chciałam spróbować czegoś  nowego, nowego bloga ale pisanie tego szło mi o stokroć lepiej... Stęskniłam się za tym blogiem,znów mam na niego mnóstwo pomysłów tylko chcę wiedzieć czy będziecie to czytać? Dream about the future nie cieszy sie taką popularnością jak ten blog, w ogóle jakoś słabo mi idzie. Bardzo chciałabym abyście wszyscy wybaczyli mi to jaka jestem, nie powiem od waszych niektórych komentarzy (kiedy ogłosiłam koniec lub kiedy nie dodawałam rozdziałów na czas) nie było mi zbyt milo , wiem, że to moje zachowanie jest denerwujące i w ogóle ale obiecuję, że jeśli dacie mi jeszcze szansę to się postaram aby wszystko było dobrze.

Planuję dodać nowy ( odświeżony) post z bohaterami, oczywiście oni nie zmienią się. Wygląd bloga planuję inny, pisać posty trochę inaczej- inaczej czyli hmmm.... zastanawiam się czy zrobić coś takiego, że będę pisała coś w formie pamiętnika, pamiętnika raz Emmy, raz Amy. Ale jeszcze nie wiem.

Tylko pytanie do was :      Czy chcecie kolejną część tego bloga ( wtedy z dream about the future dałabym sobie  spokój)  Czy z tym blogiem mam dać sobie spokój ?



Jeszcze raz was przepraszam za mnie i pozdrawiam

        Nika :**

8 komentarzy:

  1. Mi twój pomysł się podoba i tak szczerze to tęsknie za tym blogiem ;p Ja go będę czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę z twojego komentarza!! <3 Dziękuję, że nie opieprzyłaś mnie za kręcenie :) Dziękuję ci :) hehe

      Usuń
    2. Nie ma sprawy ;) Czekam z niecierpliwością na nowy mam nadzieje , że już niedługo zaczniesz zmieniać ;)

      Usuń
  2. Pisz !! ;)
    jak masz pomysł to ja chętnie poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niektórzy ludzie są uzależnieni od tego bloga ! (w tym ja : -D )
    Wiec jezeli masz na niego pomysł to pisz dziewczyno ty masz wieeelki talent! ;-)
    Chociaż muszę przyznać tamten blog też jest fajny. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog jest świetny ale nie pisz pamietnikiem lepiej jest z "perspektywy" ;- >

    OdpowiedzUsuń
  5. Usunęłaś dream about the future ?o. O

    OdpowiedzUsuń